سانسور اظهارات مهاجری درباره میرحسین در "قلم"

سایت "قلم نیوز" که سایت انتخاباتی میرحسین موسوی بوده و اقدام به انتشار مطالب مربوط به این کاندیدای انتخابات می کند، سخنان انتقادی مسیح مهاجری مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی که رابطه نزدیک با میرحسین دارد را سانسور کرد.

به گزارش تابناک، روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:

یک سایت حامی مهندس موسوی در نقل اظهارات مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی برخلاف وظیفه امانت داری قسمتی از مطالب را حذف کرد.

قلم نیوز که اظهارات مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی در دیدار اعضای شورای مرکزی ستاد بوی امام را نقل کرده قسمتی از آن که مربوط به گروه های اصلاح طلب است را حذف کرده است .

قسمت حذف شده چنین است : « اینکه این روزها شاهد اعلام حمایت برخی گروه ها از آقای موسوی هستیم که قبولشان نداریم واقعیت اینست که آنها از جنس آقای موسوی نیستند. البته این انتظار را هم داریم که مهندس موسوی خودشان هم موضع بگیرند. آنها انتخابشان مهندس موسوی نیست انتخاب الان آنها تحمیلی است و چیزی است که زمان به آنها تحمیل کرده است وگرنه انتخاب اصلی و مطلوبشان کسی غیر از آقای موسوی است . امیدواریم خود آقای موسوی این دغدغه را که در خیلی از افراد وجود دارد حل کند و بنده نیز به ایشان تذکر داده ام و البته پذیرا هم بوده اند » .

سایت قلم نیوز علاوه بر این جمله « بنده شخصا معتقدم لطماتی که در طول تقریبا 10 ساله اخیر به ارزش ها و اصول وارد شده باید جبران شود و جبران آن هم بازگشت به گفتمان امام است » نیز از این اظهارات حذف شده است ! به دست اندرکاران « قلم نیوز » یادآور می شویم کسانی که مدعی طرفداری از فرد با صداقتی مثل مهندس موسوی هستند باید صداقت داشته باشند و رسم امانت داری را کنار نگذارند. 
 
 
 
 
 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد